نسخه های اصلی، افزایش قابل توجهی در عرضه کنسول و تبلیغات پلی استیشن پلاس برای نیمه دوم سال مالی برنامه ریزی شده است.
سونی در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرد که PS5 تا 31 ژوئن 2022، 21.7 میلیون دستگاه فروخته است. هیروکی توتوکی، مدیر مالی، در جریان کنفرانس خود با سرمایه گذاران و تحلیلگران، در مورد تعامل و برنامه های خود برای فصل تعطیلات صحبت کرد. توتوکی فاش کرد که زمان گیم پلی برای بازیکنان پلی استیشن بین آوریل تا ژوئن 2022 نسبت به سال قبل 15 درصد کاهش یافته است.
اگرچه ژوئن 2022 تنها سه درصد کمتر از ماه مه و 10 درصد کمتر از مدت مشابه در سال 2021 بود، اما تعامل همچنان بسیار کمتر از پیش بینی قبلی است. تضعیف همهگیری کووید-19 در بازارهای کلیدی، که به کاربران فرصت بیشتری برای ترک خانههایشان میدهد، به عنوان دلیل اصلی ذکر شد. با این وجود، سونی به پیش بینی خود مبنی بر عرضه 18 میلیون PS5 برای سال مالی پایبند است و به دنبال افزایش تعامل در نیمه دوم خود خواهد بود.
انتشار عناوین اصلی شخص اول، افزایش قابل توجه منابع PS5 و تبلیغ پلی استیشن پلاس چند حرکت برنامه ریزی شده برای این دوره است. پس از بهبودی پس از قرنطینه در شانگهای و “بهبود قابل توجه تامین قطعات”، منابع بیشتری برای فصل تعطیلات برنامه ریزی شده است. تقاضا کاهش نمی یابد، اما سونی امیدوار است اختلالات زنجیره تامین در آینده حل شود.
با توجه به اینکه عناوینی مانند Stray در حال حاضر منتشر شده است، Rollerdrome در ماه آگوست منتشر می شود و God of War Ragnarok در نوامبر عرضه می شود، باید در مورد دیگر عناوین آینده تعجب کرد. شاید شایعات طولانی مدت پلی استیشن ویترین در ماه سپتامبر پاسخ هایی را ارائه دهد. برای جزئیات بیشتر با مدرن گیم همراه باشید.